موضوعات

آمار سایت

  • تعداد مطالب : 4526
  • تعداد صفحات : 1
  • تعداد دیدگاه ها : 1
  • تعداد کلمات سایت : 2,996,579
  • آی پی شما : 23.20.50.146

برچسب ها

بایگانی شمسی

نسخه ی جدید راه افتاده است

 

ويژه اشخاصي با سليقه اي خاص و سخت پسند

طراحي بي نظير و زيبا براي مشكل پسندان

آيا به دنبال ساعت خاص و منحصر به فرد هستيد ؟

بهترین کادو برای کسی که دوستش دارید

در رنگ های متنوع

                                                            

قيمت با تخفيف ويژه فقط 15.000 تومان

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

ساعت مچی دخترانه مدل پاریس!!!یکی از زیباترین و بهترین ساعت های مچی دخترانه عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است

بسیار زیبا و شیک

در رنگ های متنوع

رنگ مورد نظر خود را هنگام ثبت سفارش انتخاب نمایید

قیمت فقط : ۱۵,۰۰۰ تومان

اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید


 

 

 

بهترین منابع سرشار از پروتئین و آهن

بهترین منابع سرشار از پروتئین و آهن

تاریخ : یکشنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۶
۱۱ views
0دیدگاه
نوشته:admin

#tags

آهن و پروتئین هم در مواد غذایی حیوانی و هم گیاهی یافت می شود. اما جذب پروتئین و جذب مواد مغذی از منابع حیوانی بیشتر است.

بهترین منابع پروتئین جایگزین گوشت

رئیس کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت گفت:شیر و تخم مرغ یکی از بهترین گزینه ها برای جبران پروتئین بدن هستند. شهریار دبیران رئیس کمیته صنایع غذایی انجمن مدیریت کیفیت ایران بیان کرد:بسیاری از افراد به دلایل مختلف، گوشت نمی خورند و یا میزان مصرف گوشت آنها کمتر از حد طبیعی است که پاسخگوی نیاز طبیعی بدن به پروتئین و آهن مورد نیاز شود ، بنابراین می توان برای تامین این کمبودها از منابع ارزان تر و قابل دسترس دیگری نیز استفاده کرد.

وی گفت:به طور کلی منابع غنی آهن و پروتئین به ۲ بخش عمده حیوانی و گیاهی تقسیم می شوند که در واقع میزان جذب مواد مغذی و مورد نیاز بدن از منابع حیوانی بیشتر است، به هر حال اگر فردی تمایلی به مصرف گوشت ندارد می تواند پروتئین مورد نیاز بدنش را از شیر و تخم مرغ تامین کند، زیرا همان سه درصد پروتئین موجود در شیر با اسید آمینه های اساسی که فقط در گوشت و شیر وجود دارند جذب بدن می شود.

#tags

منابع غنی پروتئین و آهن

دبیران تصریح کرد:تحقیقات زیادی نیز از وجود مقادیر قابل توجهی از پروتئین، امگا سه و آهن در بادام ، بادام زمینی و پسته حکایت دارند اما میزان جذب این مواد مغذی در بدن به مراتب کمتر از میزان جذب آهن و پروتئین موجود در منابع حیوانی است اما باز هم گزینه قابل قبولی برای تامین بخشی از نیاز بدن به ریز مغذی ها، مواد معدنی و برخی اسید آمینه های اساسی هستند.

وی با بیان اینکه سویا ۴۰ درصد بیش از گوشت پروتئین دارد اما همه آن جذب بدن نمی شود، مطرح کرد:زیرا سویا یک منبع گیاهی است اما برای افرادی که نمی خواهند گوشت بخورند می تواند کمک کننده باشد این موضوع درباره گیاه اسفناج که به ظاهر منبع غنی از آهن است نیز صدق می کند.
دبیریان یادآور شد:در حال حاضر شیر و تخم مرغ یکی از بهترین گزینه های پیشنهادی برای جبران پروتئین و کمبود اسید آمینه های اساسی بدن هستند که ارزان بوده و تقریبا برای همگان در دسترس است.

منابع سرشار از پروتئین و آهن

نوشته بهترین منابع سرشار از پروتئین و آهن اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

برچسب ها :



آخرین ارسال ها